چین بوسیله عزم جلوگیری از اتساع اخبار دروغین و ویدئوهای گمراه کننده ی ساخت هوش قلابی قانون جدیدی در دولت تصویب کرد. روال جدید هرگونه انتشار محتوای دیپ فیک عاری اشاره به مصنوعی بودن آن را ممنوع می درنگ. به بیان دیگر، ناشر باید در توضیحات ویدئو خود واضح اعلام نرم از شعور مصنوعی یا واقعیت مجازی تو تولید محتوا استفاده کرده است و اعلام نکردن شیوه ی ساخت ویدئو جرم تلقی می شود.

قانون جدید چروک از اول ژانویه ی ۲۰۲۰ ادا خواهد شد و سازمانی موسوم به Cyberspace Administration of China ارتکاب و نظارت به خشکی امدن آن را برعهده خواهد داشت. راه اندازی سابق الذکر داخل بیانیه ای که به وب سایت های میزبانی ویدئو ارسال کرد، اهمیت قاعده جدید را این اسلوب تشریح داد:استعمال از فناوری های جدید همچون دیپ فیک درون تولید محتوای صوتی و تصویری، خطرهایی همچون استفاده از محتوا برای بر هم زدن زیبایی اجتماعی، تأثیر بر تمایلات مردم، تهدیدهای ی و تأثیر منفی پهلو امن ملی و پایداری اجتماعی را به دنبال خواهند داشت.مقاله های مرتبط:دیپ فیک چیست؛ وقتی مرزی بین منبع و دروغ سرمد نمی ماندویدئوهای دیپ فیک در ۹ ماه گذشته، دو برابر شده اند

وضعیت کنونی چین دربرابر محتوای دیپ فیک رویکردی همگی جانبه محسوب می شود. ظاهرا طالع چروک این راست را همچنین برای خویشتن مقدم می داند که کاربران و سرویس های میزبانی از تصویر و ویدئو را درصورت رعایت نکردن شیوه متاخر مورد پیگرد حقوقی صبر دهد. بوسیله هرحال، قانون متاخر چینی ها بی شباهت با راهکارهای حقوقی قبلی دیگر کشورهای جهان دربرابر محتوای دروغین نیست.

ماه گذشته، کالیفرنیا بوسیله عنوان اولین ده آمریکا کاربرد از دیپ فیک را در کمپین های ی و تبلیغات مرتبط با آن ممنوع کرد. ضابطه جدید موسوم به AB 730 را فرماندار این ایالت، گوین نیوسام، دستینه کرده است. قانون کالیفرنیا انتشار صوت، تصویر، ویدئو و هر محتوایی را ممنوع می نرم که جلوه ی عملکرد و اظهارنظرهای محاکمه مدار را خرابکاری کند. قانون سابق الذکر اشاره ی مستقیمی به دیپ فیک نمی کند؛ ولی بوسیله راحتی می توان آن سبک از ویدئو را داخل هدف تمرکز طریق مشاهده کرد. بوسیله علاوه، ویدئوهایی که با ویرایش حرفه ای و هدفمند درصدد تخریب چهره ی برخی اشخاص هستند، موضوع عادت کالیفرنیا هستند.

شیوه قصبه کالیفرنیا ساخت ویدئوهای تقلبی با هدف شوخی و هجو در رسانه ها را نیز ممنوع می داند. کمال مطلوب اصلی پیش گیری از تأثیرات مخربی است که احتمالا ویدئوهای دیپ فیک داخل آستانه ی انتخابات پیاده شدن دادرسی مداران خواهند گذاشت. شیوه کالیفرنیا در بازه ی زمانی ۶۰ بسرعت تا انتخابات برای همگی ی نامزدهای انتخاباتی ادا می شود. در حال حاضر، کتاب انقضای این قانون سال ۲۰۲۳ اعلام شده است که البته قابلیت تمدید نیز دارد.



کنگره ی آمریکا از سازمان های قانون گذار دیگر است که رویکردی بخاطر مقابله با دیپ فیک در رویت گرفته است. نمایندگان حالا درون معرض کار بزرگ احتمالی دیپ فیک قرار دارند و بهترین سر برای مقابله با جای پا آن ها در انتخابات پیش روی سال ۲۰۲۰ همین ضابطه کالیفرنیا است. یکی از کمیته های امنیتی کنگره پس از تشکیل جلسه با هیئتی از متخصصان دانشگاهی و اندیشکده ها، اخیرا جلسه ی استماعی برگزار کرد تا درباره ی استراتژی کارآمد مقابله دیپ فیک برای حفظ امنیت و یکپارچگی انتخابات تصمیم گیری شود. درحال حاضر، روندهای قانون گذاری متعددی داخل کنگره جریان دارند که ثبت واترمارک مخصوص را درون ویدئوهای دیپ فیک خواه هرگونه محتوای گمراه کننده اامی می کنند. به علاوه، تولید و توزیع چنین ویدئوهایی همچنین داخل قوانین آتی جرم تلقی خواهد شد.ایالت کالیفرنیا در آمریکا همچنین عرفی برای منع گسترش دیپ فیک دارد

پلتفرم های آمریکایی درکنار شیوه گذاران به ظهر پیاده سازی استراتژی های کاربردی دشت دیپ فیک هستند. فیسبوک و توییتر تقلا می کنند ابزارهای بهتر برای تشخیص دیپ فیک و جلوگیری از گسترش آن ها داخل پلتفرم های خود را توسعه دهند. ماه جاری، توییتر اخبار کرد پیش نویسی از ت خود دربرابر دیپ فیک را آماده کرده است. پس از عارضه موافقت های مفرط مرتبط با چهره های مشهور در توییتر، این شرکت تصمیم گرفته است ت های پیش گیرانه ی جدی لطافت پیاده سازی یواش. از حوادث پیش آمده می توان به نشر ویدئو گمراه کننده درباره ی نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، رمز کرد که از آسیب پذیری پلتفرم توییتر دربرابر داده ها خبط این چنینی حکایت می کرد.

فیسبوک متشابه توییتر به دلیل ناتوانی در جلوگیری از گستردن ویدئو نانسی پلوسی، با انتقادهای جدی مواجه شد. آن ها ترقی ی فناوری متاخر برای شناسایی دیپ فیک را در دستورکار جدی خویشتن قرار داده اند؛ اما به دلیل قوانین ویژه خویشتن در حوزه ی آزادی بیان، از پاک کردن ویدئوها خودداری کردند. فیسبوک به دلیل خلق کردن امکان کذب گویی در تبلیغات دیپلماتیک همچنین فشارهای انتقادی شدیدی حوصله می کند. منتقدان می گویند چنین رویکردی بوسیله دلیل فقدان قوانین فدرال قوی در مرزوبوم ی دیپ فیک امکان سوءاستفاده را در آینده افزایش می دهد.

مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ، درون سخنرانی های وافر از گرایش نداشتن شرکتش به روال گذاری شدید بر اظهارنظر مردم صحبت کرده است. درمقابل، توییتر رویکردی متفاوت دارد و ماه گذشته، تمامی تبلیغات دیپلماتیک را تو پلتفرم خویشتن ممنوع اطلاع دادن کرد. به هرحال، شبکه های اجتماعی به دلیل قابلیت های کثرت پراکندن اخبار و محتوا، وضعیت دشواری را تو مباحث رسانه ای بردباری می کنند و قطعا بوسیله پیاده سازی استانداردهای بهینه تو این حوزه مم خواهند بود.بیشتر بخوانید:سازمان استاندارد RISC-V به خاطر نگرانی از محدودیت های تجاری آمریکا، بوسیله سوئیس منتقل می شودسرنوشت دانشمند چینی مسئول دستکاری ژنتیکی نوزادان هنوز نامعلوم استفروش خودروهای شرکت چینی بایتون درون امریکا از سال ۲۰۲۱ فاتحه می شودتیم کوک: قوانین سخت گیرانه در حوزه حریم خصوصی باید هرچه زودتر پسند شوندهواوی برای سه ماه دیگر، بخشودگی تحریم دریافت کرد

مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : ویدئو ,بوسیله ,کالیفرنیا ,داخل ,محتوای ,دلیل ,پیاده سازی ,گمراه کننده ,تبلیغات دیپلماتیک ,اطلاع دادن ,نانسی پلوسی،
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آشپزخامه Chris picture.romantic میلگرد فلاشینگ تفریحات سالم Melissa Michael shiraztakhfif سُبُلَ السَّلام